onsdag 6 juni 2018

Onsdag 6/6-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen och en mindre bra natt inatt sov 57 men inte ens en timme rem inatt. Så kom ur sängen till 10:30 tiden fick idag i mig en storfrukost med ägg bacon och bröd. Så och idag har jag försökt förstå det nya avtalet för hemsidan och det går inte att förstå genom att läsa för det är skrivet med fikonspråk men jag tror att jag har kommit på hur jag skall göra idag. Om ni nu går in på min hemsida så kommer det en rullgardin med alla kakor på ni klickar på visa detaljer och så ser ni alla kakor som finns på min hemsida. Sedan måste ni klicka okey för att kunna se resten av hemsidan det finns 26 kakor och jag har lagt till detta på min hemsida med på coockies sidan. Så och då har jag gjort det som behövs för att få det nya avtalet om EU klart men då återstår bloggen och där måste jag göra samma sak men då kostar det. Jag kommer få lägga ut runt 7000 om jag skall få allt som det skall vara och det har jag inte råd till. Jag måste göra hemsidan till en https sida och det går på 99 kronor per månad och det skall betalas en gång per år så det blir 1188 på en gång sedan måste jag lägga till ett konto för bloggen och det går då på 85 per månad ger 1020 och det kommer gå på två gånger eftersom bloggen är en och hemsidan är en så det blir då 2040 per år och skall betalas med en gång sedan skall jag då köpa nytt till bloggen och det går på 1140 per år. Och jag har inte råd med detta jag kan inte betala detta varje år det har jag inte råd med. Sedan var det nog lite till men jag kommer inte ihåg nu jag har gått igenom allt idag och ändrat på hemsidan och sedan också på mobilen och paddan. Så jag vet inte vad jag skall göra troligen måste jag ta bort reklamen igen men jag skall ha den ett tag till jag tror att jag kan ha det som jag nu har det om jag förstått rätt vilket jag hoppas att jag har. Jag har meddelat om kakorna på hemsidan och då har jag gjort nog på hemsidan. Men inte på bloggen. Jag trodde inte det var så mycket jobb för mig men jag hade fel jag tänkte det gäller inte för personliga hemsidor men det gör det. Så mer? Jo jag har inte fått nått gjort idag på hela dagen tack vare detta. Men nu har jag gjort det och nu kan jag inte göra mer. Så mer? Jo till fyra tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Det var nog allt för idag ses igen imonn. Jo gå upp på hemsidan och kolla kakorna samma gäller för bloggen men det har jag som sagt inte råd att göra. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer att säga så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan och jag är redo för träningen imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så skall det gå bra.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn. Ja en bättre natt än inatt hoppas jag på måste komma igång igen med detta.

TECKNING: Ja kör inte idag heller men jag skall till söndag om inte förr om jag inte sover inatt så skall jag köra imonn på denna punkt.

MUSIK: Ja jag måste gå igång med romanen så vi får se när jag kör denna punkt igen.

Så dagen är över jag och säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: