lördag 16 juni 2018

Lördag 16/6-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen grannarna var uppe inatt och jag sov inte mer än 3 timmar inatt. Så jag kom upp och fick i mig frukosten och tabletterna och sedan la jag mig igen. Jag låg fram till 15:00 då jag gick upp och gick igång med middagen. Hade idag kotletter och stripes och såg en film som jag började på igår. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. En skit dag idag hoppas på bättre inatt så jag kan köra lite imonn. Mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag hade inte lust men jag kör igen tills måndag då hoppas jag att jag sover.

ROMAN: Nä inte nått idag heller.

TECKNING: Ja om jag sover så skall jag imonn köra lite kroki tror jag så jag hoppas att jag sover inatt.

MUSIK: Ja vi får se med tiden hur jag gör med denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: