söndag 17 juni 2018

Söndag 17/6-2018 19:38

DAG: Jaha lite bättre natt inatt men jag var illa seg som jag säger en natt gör ingen dag. Så idag så fick jag i mig frukosten och så la jag mig igen. Kom ur sängen idag till 14:00 tiden och fick inget alls gjort idag på hela dan. Gick igång med middagen till 15:00 tiden och så fick jag i mig denna idag hade jag karréer med pommes och såg en film. Nu ser ni oss 2 den var okey. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång att spela lite. Och det tog ett tag men sedan gick det bra och jag tog bossen och kom vidare. Så mer? Jo jag vann inte stort igår heller men kanske lite ser det idag och ni ser det på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jag får se vad jag gör imonn om jag sover så kör jag romanen om jag inte sover så får jag se vad jag kan göra. Är det illa kass sömn så ligger jag bara så jag kan gå till gymmet sedan. Men annars så skall vi se vad jag gör. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag skall packa väskan idag har inte gjort detta ännu. Men gör efter bloggen.

ROMAN: Ja till måndag hoppas jag.

TECKNING: Ja dagen sket sig så jag fick inte nått gjort idag men det kommer andar dagar hoppas jag.

MUSIK: Ja om jag sover så kasst som jag gjorde inatt dock så sov jag en och en halv timmer rem inatt men ändå seg många dagar med kass sömn innan.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: