fredag 22 juni 2018

Fredag 22/6-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen och jag la mig inte som jag skulle igår men ändå sov jag rätt okey inatt. Fick en och en halvtimme rem och då är det okey. Kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och sedan tabletterna med. Så till tolv så stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Har spelat lite idag men inte så mycket. Så sedan till 12:50 så var jag nere och fick upp tvätten sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan skulle jag då köpa lite till teckningen men de stängde idag till ett tiden. Så jag fick inte nått idag och kan inte köra till söndag heller. Tisdag så sticker jag igen och köper det jag skall ha så kör jag igen till söndag nästa vecka igen. Så fick lite sill och det som hör till och till fyra tiden var jag nere och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Så såg en serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe som jag inte ännu har fått i mig. Så mer? Ja jag fick köpt två flaskor med öl idag alkoholfri och det var gott var länge sedan jag drack. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Då jag hoppas att jag kan sova så jag kan köra romanen igen.

TRÄNING: Ja jag kör imonn på denna punkt om jag sover vill säga. Vi hoppas på det så kör jag hela stretchen igen.

ROMAN: Ja hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn.

TECKNING: Ja till söndag skall jag köra annat jag kan inte köra det i nya brevet för jag har inte grejor till det förrän nästa söndag igen. Men tanken är att jag kör och sedan lägger upp på hemsidan lite om det blir bra.

MUSIK: Ja vi får se om jag sover igen har blivit bättre så jag hoppas att jag sover och kör romanen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: