måndag 11 juni 2018

Måndag 11/6-2018 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag sov illa inatt men ändå så fick jag bra på sömn. Jag vet nu vem det är som smäller i dörren och det är inte de jag trodde utan en annan. Så tog illa lång tid att somna igår för ett par smällar och jag vaknade till 11:30 idag. Fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Låg sedan fram till 14:30 innan jag kom ur sängen idag. Så stack jag till träningen och sedan hem igen. Jag körde benen idag på stretchen och sket i resten idag. Så sedan fick jag i mig middagen och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Jo jag spelade lite idag på nya spelet jag spelar inte in utan bara spelar nu. Och jag kom en bit idag igen så rätt okey. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. En skit dag idag.

TRÄNING: Ja körde allt idag men orkade inte köra hela stretchen idag heller men jag gjorde benen idag och de är viktigast så okey.

ROMAN: Ja vet i fan när jag kör igen men snart hoppas jag i alla fall.

TECKNING: Ja idag kunde jag inte göra nått var illa seg hela dagen. Nä det lättade till 14:30 och då kom jag ur sängen. Men jag kör om jag inte kör roman.

MUSIK: Jaha vet inte när jag kör här igen men jag kanske gör om jag inte sover som jag skall. Vi får se.

Så dagen är  över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: