fredag 15 juni 2018

Fredag 15/6-2018 19:39

DAG: Jaha till natt igen då och jag fick ingenting från mobilen idag heller men jag sov rätt kasst. Jag nollställde den och hoppas att den fungerar bättre inatt. Kom ur sängen till 11:00 tiden och fick i mig frukosten och så bestämde jag mig för att inte göra nått idag heller. Jag skulle ut och hämta recept så jag stack till ett tiden. Så sedan hem igen och jag gjorde inte nått idag alls. Spelade inte ens idag en kass dag idag. Och idag har jag inte gjort nått på hela dan. Tappade farten helt idag och la ner allt. Så till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Jo jag fick ett samtal idag från morsan. Så jag hoppades idag att jag skulle vinna lite men jag tror inte jag gjorde detta för de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite ni ser ikväll tror jag om jag inte minns fel eller så ser jag det imonn när jag kollar mailen. Men jag tror jag ser det idag. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag och så fick jag uppdatering till musikdatorn från Microsoft kom i onsdags men till denna kom det idag. Så mer? Nä jag tror att det var allt för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover så kör jag imonn på denna punkt jag missade i torsdags så nu får jag köra imonn.

ROMAN: Nä det vill sig inte men jag kommer sova och då kör jag igen på denna punkt.

TECKNING: Ja jag kör till söndag vet inte exakt vad jag gör men jag skall köra nått till söndag. Kanske jag lägger upp lite med om jag hinner. Har ju ny sida för detta på hemsidan nu.

MUSIK: Ja vi får se hur jag gör med denna punkt sova vill sig inte nu så jag får se hur jag gör sedan lite längre fram.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: