söndag 3 juni 2018

Söndag 3/6-2018 19:38

DAG: Jaha nu sov jag bra igen men inte så bra som igår men jag låg på två timmar rem. Men jag missade morgon sömnen så jag var seg idag när jag kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med dammsugningen till 12:40 tror jag att det var. Så sedan gick jag igång med middagen till 14:30 idag hade korv och pommes och såg en serie när jag åt idag. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå 17:00 så jag kunde gå igång med att streama. Och det gjorde jag men videon hackar så jag tror att jag inte släpper den denna veckan heller. Jag har ställt in på lägre kvalitet så jag kör igen till söndag så hoppas jag att det blir bra. För nu går det inte att se den hoppar hela tiden så jag kommer inte lägga upp den idag. Så jag har fått reklam på hemsidan och på bloggen idag nä igår. Så om ni läser bloggen så klicka på överskriften och så läs sedan när ni är klara så klicka på reklamen så tjänar jag lite pengar inte så mycket men lite. Jag fick med lite reklam jag inte vill ha och jag trodde att jag hade fått bort den men den är inte borta om det tar ett tag innan den försvinner eller vad det nu är. Jag får inte klicka alls då blir det slut på det man får inte klicka själv. Så klicka på överskriften och sedan läs och så klicka sedan på reklamen som finns längst ner på sidan. Så blir jag glad och kan tjäna lite pengar med hoppas jag. Jag kommer nog ta bort viss reklam som jag inte vill ha men kan inte detta än. Jag trodde jag tog bort men vet inte längre hur det fungerar. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag skall packa väskan idag så kör jag igen till måndag.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover bra nu med så kommer jag köra roman tills jag är klar med denna.

TECKNING: Ja jag körde teckning idag med glömde säga det här över och jag körde på det gick bra men jag har mer kvar att göra nästa söndag igen.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör här igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: