måndag 25 juni 2018

Måndag 25/6-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt. Sov under en timme rem inatt och vaknade till 10:30 men kom inte ur sängen förrän till 11:30. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen. Hade inte lust idag heller. Så spelade lite idag och det gick bra och sedan till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Så hoppade stretchen idag igen jo jag gjorde benen sedan gick jag igång med middagen. Och jag hade glömt att göra den i söndags så jag fick göra den idag stekte köttbullar och mos. Och såg en film när jag åt frost. Så mer? Jo imonn skall jag ut och köpa lite grejor till teckningen kommer gå på en 50 nått sånt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde allt idag men inte stretchen jag la mig på sängen och sedan tappade jag lusten och la ner stretchen.

ROMAN: Nä inget idag heller men jag kommer köra om jag sover lite bättre tills imonn. Men konstigt nog så var jag inte så trött idag trotts att jag sov illa och jag vet inte varför jag inte var så trött. Sover jag nog med rem så är jag trött men inte idag?

TECKNING: Ja imonn så köper jag det jag skall och så kör jag igen till söndag.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: