lördag 9 juni 2018

Lördag 9/6-2018 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen mobilen hade uppdaterat sig så jag fick inget från den. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så har jag inte gjort nått idag. Jo jag var ute idag och hämtade paket från apoteket idag. Jag fick beställa två gånger från dem för första gången blev det något fel så jag fick göra om. Men idag hade det kommit. Så sedan hem och så gick jag igång med middagen till tre tiden idag. Och det var då jag såg att pepparn var slut. Men jag fick ut lite och sedan tog jag chili och det blev okey. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så stack jag igen till ICA för att köpa lite peppar och lite till som jag glömde idag. Så sedan hem igen och har inte gjort mer idag en kass dag igen. Så mer? Jo jag köpte ett spel idag igen fick 200 så jag köpte ett spel för 197 eller nått sånt. Så mer? Jag vet inte varför jag fick pengar för ett par dagar sedan via annonserna det var ingen som klickade men jag fick ändå och det kan jag inte förstå hur det gick till. Det står massor med förkortningar som jag inte förstår men det ger inga pengar så jag kan inte förstå vad jag fick det ifrån. Så mer? Nä kommer inte på mer nu så jag säger hej för idag ses igen imonn. Då jag skall streama igen om jag inte lyckas imonn så lägger jag ner jag har försökt två gånger om det inte fungerar imonn så kommer jag lägga av och ge upp. Men vi får se hur det går imonn. Med den saken.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen idag igen men jag kommer köra till måndag igen om jag sover vill säga det hoppas jag att jag gör.

ROMAN: Nä det vill sig inte men jag kommer försöka igen någon gång måste jag sova igen och då kör jag.

TECKNING: Ja jag kör imonn hade kunnat köra idag men gjorde det inte men imonn.

MUSIK: Ja jag håller upp ett tag till så ser jag sedan hur jag gör.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: