söndag 1 oktober 2017

Söndag 1/10-2017 20:20

DAG: Jaha en rätt okey natt igen kommer tätt nu känns det som. Sov inatt 92% och kom ur sängen till elva tiden fick i mig frukosten och så tabletterna. Så till ett tiden så gick jag igång med dammsugningen. Efter detta så var det teckningen som gick fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så har många filmer att se hoppas att jag kan se dem en dag med. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo jag fick inget samtal idag så ingen storvinst men kanske lite ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag har inte packat fram tills imonn ännu skall göra nu efter bloggen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall packa idag nu efter bloggen så hoppas jag att jag sover med så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja sömn som vanligt men imonn så kör jag igen hoppas jag.

TECKNING: Ja det gick okey idag men jag hann inte klart idag har att göra sedan med. Och så måste jag göra mer av allt med räcker inte göra en gång. Men jag kör igen till söndag om inte förr.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: