måndag 30 oktober 2017

Måndag 30/10-2017 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en så där natt glömde ta på klockan igår hade den på laddning och kom sedan inte ihåg att ta på den när jag la mig. Så en hyfsad sömn men jag vaknade ett par gånger inatt tror inte att tabletterna tar så bra nu som innan. Så kom ur sängen till 10:30 och idag hade jag tänkt ta ägg frukost men glömde av det idag så jag tog vanlig frukost idag. Så till ett tiden så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:30 då jag tappade farten igen. Så till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Idag så hoppade jag igen stretchen och gick igång med middagen. Såg en film när jag åt idag som var så där och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann inte nått igår och inget på hela veckan denna veckan nä förra veckan. Så mer? Imonn skall jag ut och köpa avkalknings tabletter till kaffe byggaren. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick okey men sedan när jag kom hem så hoppade jag stretchen igen skall köra till torsdag om jag sover.

ROMAN: Ja idag körde jag lite i alla fall och jag blev klar med person fyra och gick igång med person fem men så la jag ner.

TECKNING: Ja kör igen till söndag men imonn hoppas jag att jag kan köpa penna när jag är ute och köper kalkpatron.

MUSIK: Ja om jag sover så kör jag nog inte nått på denna punkt imonn men om jag inte sover så göra jag nog mer på denna punkt imonn. Vi får se hur jag sover. Idag har jag skapat nytt projekt och gått igång med det jag kallar nya projektet för Freedom i alla fall är det jobb namnet för den.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: