torsdag 19 oktober 2017

Torsdag 19/10-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en helt okey natt inatt vaknade till 10:30 tiden och sov inatt 93% så helt okey. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:30 tiden då jag la ner för dagen. Så sedan till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag på det. Idag såg jag två serier när jag åt för jag glömde att jag stretcha idag annars hinner jag två men idag så. Ja jag hann men jag fick kort om tid idag. Så jag har inte hunnit dricka upp mitt kaffe ännu. Så mer? Jo i morse så laddade jag hem en uppdatering till musikdatorn hann inte det igår. Det kom två till nya efter att jag hade uppgraderat den igår men gjorde det idag. Så mer? Jo jag vann inte nått igår och idag fick jag en triss men vann inte där heller. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och idag körde jag allt det vill säga gym och sedan gång sedan stretch och så middag. Nu måste jag köra allt så jag kan köra igång igen efter ett tags uppehåll.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra har kommit till person tre nä fyra och det går rätt okey men får jag bra sömn så blir det bättre och det fick jag inatt.

TECKNING: Ja skall köra på det nya brevet sedan för jag måste köpa pennor om jag skall göra och jag har inte pengar nu. Så jag kör på det gamla ett tag till för jag fick inte till det sist jag körde. Men jag skall köra till söndag och då skall jag göra som jag skall så får vi se hur det går då.

Så såg idag en ny serie som jag inte sett innan och därför vet jag inte nått som händer men jag hoppas att jag kan se ändå och sedan komma ikapp. Så nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: