söndag 8 oktober 2017

Söndag 8/10-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen och en små kass men ändå sov jag inatt 90% men idag var jag piggare för jag sov längre på morgonen idag. Kom ur sängen till 11:00 och fick i mig frukosten och tabletten efter 11:30 idag till 11:41 tiden efter som jag var sen. Så sedan gick jag igång med dammsugningen till tolv tiden och efter den så körde jag igång med teckningen. Körde den idag fram till 14:30 tiden. Efter detta gjorde jag inte nått innan jag gick igång med middagen till fyra tiden. Jo jag pillade lite med datorn idag innan och efter middagen men mer om detta sedan. Jag satte igång att se en film som jag hade sett innan men jag kom inte på detta förrän till slutet av den. Hade idag karréer med stripes och såg resten av filmen. Så mer? Jo jag skulle ta en kort på mobilen men den sparade inte till SD kortet och jag pillade med detta fram till nu. Men det gick att laga det via datorn och en funktion som lagar hårddiskar fast man kör SD kort istället och sedan var det helt igen. Så mer? En okey dag idag och rätt okey natt med lite kass för jag var uppe ett par gånger inatt med så jag sov så där inatt. Men jag fick hög % för att jag sov på morgonen idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har fått fram allt för imonn och jag hoppas att jag sover med så kör jag igen imonn. Då skall jag köra stretchen med. Om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja jag kör imonn igen så hoppas jag att jag sover bra igen eller rätt bra så jag kommer upp till 90-95% så kommer jag kunna skriva med.

TECKNING: Ja det gick så där idag jag gjorde fel kom jag på till halv tre tiden och då la jag ner tar det till nästa söndag igen. Men ett par blev okey så rätt okey idag på denna punkt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Så hoppas jag att jag vann lite idag ser det idag när jag kollar mailen så ni får veta på Twitter idag om det gav nått.

Inga kommentarer: