tisdag 17 oktober 2017

Tisdag 17/10-2017 20:23

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt. Somnade inte förrän till tre tiden och sov sedan fram till sex tiden. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Sedan har jag inte gjort nått idag på hela dan. Jag testade att spela men det sket sig så jag la ner. Så till två tiden så stack jag till bokaffären och köpte en bok av John Ajvide inte vad jag trodde men jag läste inte så noga innan jag köpte. Så sedan hem och så gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med pommes och såg en film och sedan två serier. Så mer? En skit dag idag men det börjar alltid med kass natt så även denna. Så mer? Jo spelar inatt så jag hoppas att de ringer imonn och säger att jag har vunnit lite stålar. Ni får veta imonn hur det gick. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag och ses igen imonn.

TRÄNING: Ja till torsdag hoppas jag att jag kör allt igen. Men det beror på hur jag sover natten innan.

ROMAN: Nä inte nått gjort idag men tills imonn så hoppas jag att jag kan köra igen.

TECKNING: Ja idag hade varit en utmärkt dag att köra men hade ingen lust alls idag efter kass natt men till söndag kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: