onsdag 25 oktober 2017

Onsdag 25/10-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov inatt 90% och det är nog för att skriva men inte idag. Jag kom ur sängen till 11:20 tiden och fick i mig frukosten och så fick jag i mig tabletterna med lite sent men inte så farligt idag. Så sedan tänkte jag gå igång med romanen till ett tiden men jag fick ett samtal och så sket sig det. Jag tappade farten och la ner. Så till två tiden stack jag till ICA för att handla lite. Men jag köpte för över 300 och jag vet inte om jag har mer nu. Men om jag räknade lite fel så har jag lite till. Sedan så la jag 500 i bufferten med får ta dem om det inte räcker men jag skall köpa nya Cubase och då går 1000 och då har jag inget kvar sedan bufferten är då slut. Så jag hoppas att jag räknade fel så jag har kanske 200 kvar så kan jag leva på det till den siste. Så mer? Jo jag kom hem och så satte jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag fläsk och löksås och potäter. Såg två serier idag när jag åt en ny som var så där. Så mer? Jo jag fick inget samtal idag så ingen storvinst men kanske lite ser det idag när jag kollar mailen. Så mer? Nej kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag igen då hoppas jag att jag sover så jag orkar med allt och att jag har fått värme i badrummet med så det gör inte saken sämre. Jag har packat och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja det sket sig idag men tills imonn så hoppas jag att jag kör igen. Vi håller tummarna för sömn.

TECKNING: Ja till söndag igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: