tisdag 10 oktober 2017

Tisdag 10/10-2017 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt så jag bestämde mig för att spela idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan så väntade jag till ett tiden nja det var nog till två tiden innan jag gick igång med spelet. Och jag tog sista nivån men sedan när jag gick igång med mini bossen då dog jag med en gång. Och då måste jag börja om från början igen. Så jag skiter i svärds fighten nu jag tror att jag kan klara av spelet även om jag inte tar detta. I alla fall hoppas jag att jag kan det. Innan så har jag tagit allt med hjälp av mat så jag dör och äter tills jag klarar av fienden. Så jag hoppas att det går nu med när nästa DLC kommer. Så jag skiter i det jag är för kass på att slåss så jag kommer inte klara av det och då kan jag hoppas att det går ändå. Jag tror att svärdet kommer upp till 60 när jag går emot bossen igen nu ligger den på 30 och så skulle det blivit 60 med 40 sedan 50 och så 60. Men jag ger upp jag kan inte slåss så jag hoppas att jag kan göra som jag gjorde innan och äta och slåss så tar jag den ändå. Så mer? Jo till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag hamburgare med pommes och såg två serier när jag åt idag. Så mer? Jo jag hoppas att ni håller tummarna för mig inatt så jag kanske vinner lite tills imonn när jag vaknar. Dragningen är till 20:30 men kommer inte upp förrän till natten. Men jag vet inte om de ringer på kvällen eller dagen efter. Nästa dragning är på natten och då ringer de på morgonen det vill säga onsdag. Jo jag slogs mot en hinox och jag kan inte slåss mot en sådan jag dör med en gång hinner inte sikta med bågen och så dör jag. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör till torsdag igen då hoppas jag att jag kan köra allt igen.

ROMAN: Ja kass natt och kass dag idag så jag hoppas på bättre inatt så kör jag imonn igen.

TECKNING: Ja skall köra till söndag igen om jag sover vill säga vi hoppas på det.

Så dagen är slut och det var en kass dag idag så jag hoppas på bättre tills imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: