söndag 15 oktober 2017

Söndag 15/10-2017 20:33

DAG: Jaha till natt igen och jag glömde ladda klockan igår så jag fick ingen % idag men jag sov rätt kasst fram till 10:30 då jag kom ur sängen och  fick i mig frukosten. Så sedan till tolv tiden gick jag igång med dammsugningen och sedan var det teckning som gällde. Körde idag fram till 14:45 då jag la ner för dagen. Så sedan till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och pepparsås och såg en film. Så och den hette? Ja vad hette den det var tripple x den nya jag såg den på en ny play kanal som kom i veckan. Skall se en till sedan är det inte mer att se. Play är oftast skit ett par bra sedan skit så även denna. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med efter middagen. Så ringde morsan med en gång då spelade jag lite spel på datorn men tappade farten idag och la ner efter samtalet. Så mer? Nä skall se om jag vann nått igår ja inatt ser det idag så ni får kolla Twitter om det gav nått. Annars så vann jag inte nått mer på det andar igår. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall packa idag efter bloggen så jag kan köra imonn igen.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen men då måste jag sova med inatt vi hoppas på det…

TECKNING: Nä idag gick det inte bra men jag gjorde inte som det stod heller skall göra rätt men idag hade jag inte ork att köra så jag gjorde fel idag. Men om jag sover kasst så skall jag köra den dagen till nästa vecka och då skall jag göra rätt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: