torsdag 12 oktober 2017

Torsdag 12/10-2017 20:21

DAG: Jaha till natt och en lite kass natt inatt sov inte mer än 85% idag och vaknade till nio tiden och kunde sedan inte somna om igen. Kom ur sängen idag till 10:30 och fick i mig frukosten och tabletterna sedan gick jag igång med spelet idag till tolv tiden. Jag spelade om bossen slut bossen och sedan så fick jag min stjärna och nu har jag också tagit en hjälm och lite till håller på nu att fylla på pilarna så att de kommer upp till 800 då har jag ett tag. Så mer? Nä jag har inte gjort mer idag jag la ner romanen idag för kass natt och så spelade jag istället. Så sedan till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde lite stretch idag men hoppade med och gick igång med middagen. Så såg en serie när jag åt idag och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Jo jag vann igår 140 lite till så nu kan jag spela till nästa vecka med om jag inte vinner mer sedan. Så mer? Jo jag har laddat in en app som kollar stavningen får se hur den är då. Men bara på engelska. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag skall tvätta imonn och så skall jag ut och handla lite med.

TRÄNING: Ja det gick så där idag men det mesta fick jag gjort ändå men stretchen hoppade jag idag. Men jag kör till lördag igen.

ROMAN: Nä till lördag så måste jag köra igen men det är sömnen som inte kommer vi får se till lördag.

TECKNING: Ja kör till söndag mer då.

Säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: