fredag 13 oktober 2017

Fredag 13/10-2017 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra men kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Så efter detta så bestämde jag mig för att spela idag igen. Så av och till har jag spelat spelet och idag har jag bara tagit krotis eller vad de nu heter. Det finns 900 och jag har hittat 67 så det är ett evighets jobb att hitta dem. Så till tolv så stack jag ner med tvätten och så upp igen. Och till ett tiden så var jag nere igen och hängde upp den. Sedan stack jag till halv två tiden och handlade och så hem igen. Var uppe med varorna och så ner med soppåsen och kollade tvätten fick upp lakarna och så upp igen. Så spelade jag lite till och så hämtade jag upp tvätten till fyra tiden. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en film som var okey. Så mer? Jo sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite till idag. En kass dag idag men imonn blir nog bättre hoppas jag. Så och vann jag nått nä men det är ju som det brukar vara så men jag vann lite för ett tag sedan och då kan jag spela igen nästa vecka. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har idag inte gjort nått på denna punkt men till lördag så skall jag köra stretchen igen har kört lite men sedan gett upp men till lördag om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja sömn så kör jag igen tills imonn.

TECKNING: Ja kör till söndag om jag sover vill säga.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: