onsdag 11 oktober 2017

Onsdag 11/10-2017 20:04

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt men sov inte så bra på morgonen idag. Ändå visade klockan 90% men då sov jag inte på morgonen som den visade. Så kom ur sängen till 10:50 tiden och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan skulle jag då gå igång med romanen men fastnade lite idag på spelet jag måste göra om en sak som jag gjorde fel förra gången jag gjorde det. Kollade detta idag på internet så jag måste göra om innan jag kan lägga det åt sidan igen till nästa DLC kommer. Så kom igång idag med romanen till ett tiden men höll inte på längre än till två tiden innan jag la ner för dagen. Men det var en kass morgon så jag kände inte för det idag ändå körde jag lite. Så sedan har jag inget gjort mycket idag jag har spelat och konstaterat att jag inte gjorde rätt förra gången så jag måste ta bossen igen. Jag tog bossen men sedan skulle jag ha tagit den sista sparningen och spelat vidare på det gjorde jag inte utan jag tog en annan och då så har jag inte tagit bossen alls. Så jag måste göra om igen. Så mer? Ja de ringde inte idag så ingen storvinst men kanske lite så jag kommer lägga upp idag på Twitter om det gav nått annars får i veta imonn till bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall köra imonn och jag har packat väskan för imonn så jag är redo för att köra. Kan bara hoppas att jag sover bra med vi hoppas på det.

ROMAN: Ja idag fick jag inte så mycket gjort men jag fick lite gjort och det får vara bra för lite kass natt.

TECKNING: Ja kör till söndag igen så hoppas jag att jag gör rätt den gången fick det fel förra gången men till söndag så kommer det blir rätt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: