lördag 28 oktober 2017

Lördag 28/10-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen men jag sov på morgonen idag. Kunde inte somna igår så jag sov ända fram till 11:50 idag. Upp snabbt och fick i mig en macka och sedan tabletterna till 12:00 tiden hoppas att det inte är så farligt att jag tog dem sent men en halv timme gör nog inget hoppas jag. Så sedan tänkte jag gå igång med hoppade allt idag. Men jag tecknade lite idag i alla fall kör mer imonn. Så sedan till tre så gick jag igång med middagen hoppade stretchen idag igen. Hade idag kotletter med pommes och såg en serie som tog slut idag och jag vet inte när den kommer igen. Så sedan spelade jag lite till idag kom till tredje bossen idag. Så mer? Ja vi skall se om jag vann lite igår ser idag när jag öppnar mailen så ni får veta på Twitter idag eller imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag men till nästa vecka så skall jag köra igen allt kan bara hoppas att jag sover så.

ROMAN: Ja inte nått idag igen.

TECKNING: Körde lite halv hjärtat idag men ändå lite så jag får vara nöjd med lite i alla fall. Men kör mer imonn.

Japp dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: