lördag 7 oktober 2017

Lördag 7/10-2017 20:08

DAG: Jaha till natt igen och jag vaknade till 11:40 idag och jag var illa seg hade ingen lust att gå upp idag men jag var tvungen för att jag skulle ta tabletterna. Så jag kom upp och fick i mig frukosten och så hoppade jag lite idag och sedan la jag mig igen. Tänkte om jag ligger ett tag så kanske jag kommer igen men inte heller. Så idag sket jag i allt igen. Har inte gjort nått idag och till 14:30 tiden så satte jag mig och tittade på en film som var kass. Efter detta så sket jag i stretchen och gick igång med middagen. Hade idag fisk och mos gott mos. Såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag en skit dag igen. Jag sov inatt 90% men jag vaknade ett antal gånger och blev seg så att jag sov 90 är inte riktigt ändå. Så mer? Ja jag hoppas att jag vann lite idag eller igår och idag men de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite. Ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo filmerna jag spelade in från viasat var kassa de mesta så inte mycket bättre där än på c-more. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade idag men det är efter kass natt så jag kör igen till måndag och sedan hela veckan efter det skall köra tre gånger i veckan nu. Måste stretcha igen nu.

ROMAN: Nä inget idag på hela dagen. Men jag tar igen det till måndag igen.

TECKNING: Ja jag hoppas att jag sover inatt så jag kan köra igång tidigt imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: