torsdag 20 juli 2017

Torsdag 20/7-2017 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov 90% inatt men då stängde jag av klockan till nio tiden så allt kom inte med. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 14:20 tiden sedan slog jag ett samtal och det gick kasst. Så sedan gick jag till träningen till tre tiden sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Såg inte på nått jo jag glodde men inte på nått speciellt bara glodde idag hade inget att se. Så mer? Jo jag la in lite mer spel idag för 60 har då chans till onsdag och lördag ja nästa onsdag och denna lördag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag spelat lite idag med men inte kommit någon vart alls.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade gång och sedan stretch med men det gick okey idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey har kommit in på huvudpersonen och har tre sidor till att skiva.

TECKNING: Ja kör till söndag igen hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: