tisdag 11 juli 2017

Tisdag 11/7-2017 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Vaknade till fem tiden och sov sedan inte mer. Kom ur sängen till 10:30 tiden och så fick jag i mig frukosten. Sedan har jag spelat hela dagen idag. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag karréer med klyft och såg en film när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite till tills nu. Jo jag bäddade sängen med. Så mer? En skit dag idag men jag hoppas att jag vann lite i alla fall men jag behöver 200000 så att vinna det är inte lätt. Men vi hoppas att jag slog till idag ni får veta på Twitter idag eller om det blir imonn. Kommer inte ihåg när mailet kommer. Så mer? Jo jag har idag fått ihop 16 hjärtan och jag måste ta fyra tempel för att få ihop ett hjärtan. Så det kommer ta tid innan jag kan gå igång med svärds kampen igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Nä inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja vi hoppas på imonn om jag sover som vanligt så.

TECKNING: Ja skall köra imonn om jag inte sover så jag får nått gjort på denna punkt men jag hoppas jag sover inatt så.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: