söndag 23 juli 2017

Söndag 23/7-2017 20:27

DAG: Jaha till natt vet inte hur jag sov inatt men kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med dammsugningen till tolv tiden. Efter detta så körde jag igång teckningen fram till 14:30 tiden. Så och till 15:30 gick jag igång med middagen. Hade idag köttfärssås och spagetti och såg en film som var kass. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite Nintendo. Och mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag vann lite igår om ni inte såg Twitter igår så säger jag det idag. Runt 50 och lite till då har jag råd att spela nästa vecka med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag. Jo jag kan säga att jag har öppnat alla torn i Zelda och jag skall nu ta sex hjärtan till och det innebär att jag skall ta 12 tempel till och de flesta nu är gömda och det kommer ta tid att göra dem. Sedan skall jag göra svärdskampen så jag är klar till nästa uppdatering till jul.

TRÄNING: Ja har packat idag och jag är redo för träningen imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Japp sover jag inatt så kör jag imonn vi får se hur det går da.

TECKNING: Ja körde två övningar idag och det gick så där men rätt okey. Så har jag mer att göra till nästa söndag igen.

Så denna vecka är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: