lördag 8 juli 2017

Lördag 8/7-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt grannen var igång igen och så var jag uppe fyra fem gånger på toan. Ja jag drack för mycket igår. Så kom ur sängen till 11:00 idag och fick i mig frukosten och så gav jag upp allt idag. Jag gick igång med att spela zelda idag men tog en nivå och sedan paus ett tag. Så till två tiden så stack jag till ICA för att köpa upp mina sista pengar tog en cola och en japp. Så sedan hem och gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag fläsk och mos gott mos. Såg en film men den var kass så jag såg på annat. Fick i mig en kopp kaffe och så ringde morsan operationen hade gått bra. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Kass dag idag.

TRÄNING: Ja hoppade allt idag och gjorde inte nått inte ens armhävningen.

ROMAN: Ja kass natt så inte nått idag på denna punkt.

TECKNING: Ja imonn så kör jag igen hoppas jag. Kan bara hoppas att jag sover så.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: