måndag 3 juli 2017

Måndag 3/7-2017 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och igen en kass natt sov inatt 88% och då var det på starktablett vilket är kasst. Så kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått. Jag har idag glott på Youtube hela dagen på DLC packet som jag skall spela någon dag. Och det kommer inte bli lätt för jag är inte bra på att spela jag har tagit mig förbi så många som möjligt utan att slåss. Men nu går det ut på en enda sak att slåss och det är jag inte bra på. Men vi får se hur det går sedan har jag inte heller alla hjärtan har 14 av 30 men jag har nu fullt med stamina. Så vi får se hur det går med det såg idag en snabb spelare det tog honom under en timme att göra alla testerna det är tre uppdelat på 15 rum fullt med fiender så ja vi får se hur det går med det. Så mer? Jo såg idag i mobilen att ett par fakturor inte stod som betalda men jag betalade dem den 30/6. Skall ta och slå en signal om detta imonn det är inte öppet nu. Varför de inte står som betalda vet jag inte för de betalades till den siste och där ser allt okey ut. Så mer? Och jag vann igår 35 nått sånt inte det jag vill ha men ändå lite så jag kan spela igen till denna veckan. Så mer? Jo till tre stack jag till träningen sedan hem igen. Mer om detta nedan på nästa punkt. Så sedan middag som idag inte var god och jag fick inte i mig allt heller av någon anledning. Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag även om jag var lite seg men fick allt gjort idag men inte när jag kom hem jag gjorde armhävningarna sedan hoppade jag stretchen igen.

ROMAN: Nä inte nått på denna punkt idag men kass natt så brukar det bli så. Får se tills imonn om jag sover så.

TECKNING: Ja skall glo lite på denna punkt imonn om jag hinner och har lust men jag skall få till en logga men det kommer nog ta tid innan jag gör den det är mycket att lära innan jag kan programmet.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: