tisdag 18 juli 2017

Tisdag 18/7-2017 20:22

DAG: Jaha natt igen sov till fem sedan låg jag vaken fram till 10:30 då jag gick upp. Ja så kass natt igen. Fick i mig frukosten och så tänkte jag inte göra nått men så kom jag på att jag skulle ut och fota lite. Men morsan ringde och så stack jag sedan ut och fotade lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med ris och såg lite på teven  har inget att se bara glodde. Nä jag såg en film idag som var sista i serien det är Johan Falk serien som jag såg sista delen idag. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så ringde morsan igen med bra nyheter. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jag hoppas att jag sover bättre tills imonn. Men nu har jag sagt det jag har gjort idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått på denna punkt men till torsdag kör jag igen.

ROMAN: Ja till imonn om jag sover vill säga vi hoppas på det.

TECKNING: Ja fick lite bilder idag så jag har att göra till söndag tog på en trappa som man ser djupet och så på ett par träd som jag skall göra lite mer i detalj sedan.

Så dagen är slut så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: