fredag 14 juli 2017

Fredag 14/7-2017 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt vaknade inatt till fem tiden låg sedan vaken fram till 10:30 tiden då jag gick igång med frukosten. Så sedan till tolv så stack jag ner med tvätten satte igång den sedan upp igen. Till ett tiden så stack jag ner och hängde upp den och så upp igen. Så till lite innan tre ringde jag till morsan och till 15:15 så fick jag för mig att jag skulle hämta upp tvätten så jag la på och rusade ner och fick upp tvätten. Det var först sedan som jag kom på att tiden går ut till 16:00 inte 15:00 men jag fick upp tvätten och gick igång med middagen. Hade idag kotletter och klyft och såg inte på nått. Jo jag såg mythbusters lite sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag spelat lite idag men det gick så där idag. Så mer? Jo skall till Mölndal till måndag med morsan till tio så jag får gå upp till sju tiden redan. Så hoppas jag att jag kan köra gymmet med efter kass natt för jag vet att det kommer bli kass när jag skall upp så tidigt. Så mer? Jo jag hoppas på lite vinst idag gick igår men ser idag jag vill ha 200000 nu är det för sent för farsan men om jag har rätt så kan jag tjäna pegar på det och så kan jag slippa cancer själv med när jag blir gammal. Så ni får veta på Twitter idag har sedan till söndag med om det kan ge nått där. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag med till ett tiden. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja vi får se hur jag sover inatt om jag kan köra imonn en stretch är ett tag sedan nu. Så jag hoppas.

ROMAN: Ja sömn så kör jag imonn på denna punkt.

TECKNING: Ja kör till söndag kan bara hoppas att jag sover så.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: