torsdag 13 juli 2017

Torsdag 13/7-2017 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt. Sov inatt 88% och det är inte okey när jag tar starktablett. Så jag la ner att göra nått idag. Fick i mig frukosten till elva tiden och sedan ringde morsan. Farsan dog idag hände under natten tror jag det var cancer som gjorde det. Och vi har inte pengar till begravning och sedan har morsan och syrran ingenstans att bo. Bara mer problem hela tiden. Suck! Så idag har jag inte gjort nått men till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde armhävningarna idag sedan middag. Så fick i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Jo jag har spelat lite idag med. Så mer? Nä en skit dag idag. Sad smile

TRÄNING: Ja körde idag men hoppade gången ja eller trappan och sedan också stretchen när jag kom hem. Men det gick okey idag.

ROMAN: Ja inget idag.

TECKNING: Ja vi får se om det blir nått till söndag.

Så en skit dag idag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile Sad smile Sad smile

Inga kommentarer: