onsdag 26 juli 2017

Onsdag 26/7-2017 20:38

DAG: Jaha natt sov jag rätt okey trotts att jag skulle upp idag sov 91% och det är okey. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan så stack jag till ICA och handlade till ett tiden första vändan. Sedan andra och hem igen. Fick inte mycket över idag heller men jag får se vad jag har kvar sedan till den siste. Så till 15:30 tiden gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare och pommes och såg en film idag. Som var rätt kass. Efter detta så slog jag en signal till morsan och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag får se om jag vann nått idag ja  igår men ser det idag. Ni får se på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har tagit fram att för imonn och jag är redo för att köra. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja jag kör imonn om jag sover vill säga men vi hoppas på det.

TECKNING: Ja kör till söndag igen på denna punkt hoppas jag.

Jo jag har spelat idag med tog en svår fiende idag och har tre fyra kvar sådana men jag måste få upp hjärtana med så jag måste ta många mer. Jo jag beställde en slips med en vit kom idag så nu skall jag tvätta skjortan till fredag och sedan är jag klar för begravningen.

Så säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: