söndag 9 juli 2017

Söndag 9/7-2017 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov illa och vaknade till nio tiden kom ur sängen till 10:30 tiden. Sedan kollade jag internet och fick i mig frukosten till 11:45 tiden jag fick i mig en macka och sedan tabletterna och sedan resten av frukosten. Så sedan till tolv tiden så gick jag igång med att dammsuga. Så efter detta så har jag spelat lite zelda och dött och fick börja om från början igen. Men idag har jag fått till en logga kom på hur det fungerade och så gjorde jag en logga till word och Outlook och lite till men jag gjorde fel mossor av gånger innan jag fick till det. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Nä jag såg inte en serie idag hade inget att se idag så jag såg annat. Så mer? Har glott på Youtube idag ett tag. Så mer? En rätt okey dag idag eftersom jag fick till loggan idag annars var den kass. Så mer? Jo jag kan lägga in loggan är så kan ni se hur den ser ut. Lägger den längst ner i denna blogg. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så kommer det nog gå bra.

ROMAN: Ja sömn så kör jag imonn är ett tag sedan jag körde nu så vi hoppas att det går bra inatt.

TECKNING: Ja loggan är okey jag gjorde en stor som jag sedan förminskade så ni kommer se den lilla men ni ser inga detaljer men jag kan lägga in den stora med så kan ni se hur den ser ut. Kommer här:

Min Logga med allt liten logga mini

Min Logga

Så ser den ut i stort format och det är inte exakt som jag vill men jag kan inte göra som jag vill kan inte programmet fullt ut. Så vad detta står för kommer jag förklara en annan dag. Och ännu mer om jag blir frisk en dag vilket jag hoppas att jag blir snart har väntat 20 år och kan vänta längre en dag så blir jag frisk och då kommer jag sätta igång med detta.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: