fredag 7 juli 2017

Fredag 7/7-2017 20:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inatt 80% men då sov jag lite på morgonen med vaknade till fem tiden och somnade sedan till nio tiden igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten idag tog jag ägg frukost. Så sedan har jag idag inte gjort så mycket spelat lite spel jo jag gjorde sista omgången av rubek idag det var nivå 80. Men jag fuskade lite med tappade tålamodet och såg hur jag skulle göra. Men jag fuskade bara på en sista innan tog jag 79 nivåer utan fusk. Så så spelade jag lite zelda idag men förberedde för spel men jag vet inte om jag kan klara på 14 hjärtan måste nog ha mer. Så mer? Jo det är Eurojackpot idag men de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite. Så ni får veta på Twitter idag om det gav nått eller imonn om jag inte ser idag. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag köttbullar och pommes och såg en serie nä två serier idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så en bytta med gräddfil med socker gillar det mer än yoghurt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men en kass dag efter kass natt som det brukar vara.

TRÄNING: Jaha till denna punkt imonn hoppas jag att jag sover så skall jag köra stretchen och lite till men då måste jag sova med. Vi hoppas på det.

ROMAN: Nä inget idag på denna punkt men tills imonn hoppas jag.

TECKNING: Ja hade hela dagen idag  men hade inte lust idag efter kass natt. Men det tar jag igen snart igen hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: