lördag 29 juli 2017

Lördag 29/7-2017 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov 90% och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 14:30 tiden. Så sedan väntade jag fram till 15:30 då jag gick igång med middagen. Jag hoppade stretchen idag och även armhävningarna idag. Så hade idag sill och potatis och gräddfil. Såg klart filmen idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag hittade just nu sladden till min mini högtalare låg på skrivbordet såg jag nu. Så mer? Imonn skall jag ut till ett tiden så får jag se när jag kommer hem imonn. Jo jag stekte min träningsmat idag efter middagen. Hinner inte imonn. Och så har jag spelat idag tagit ett antal svåra tempel och är nu på en blodmåne tempel som kommer ta tid innan jag kan ta. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen och armhävningarna med. Men jag hade inte lust allt idag för nått mer än det jag gjorde.

ROMAN: Ja har kommit fram till sista punkten för näst sista personen idag. Sedan är det bara en person kvar och så skall jag ställa texten till rätta och köra igång igen på nästa omgång. Men det går okey.

TECKNING: Ja vi får se när jag kör igen på denna punkt till söndag men kanske tidigare om jag sover kasst en dag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: