söndag 16 juli 2017

Söndag 16/7-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inatt 83% men idag skulle jag bara dammsuga och sedan laga träningsmaten. Ja teckna med. Så kom ur sängen till 10:30 och tog idag en ägg frukost idag med bröd och bacon. Så sedan till tolv tiden så satte jag igång med att dammsuga. Efter detta så tecknade jag fram till 14:30 tiden. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg inte på nått på teven. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så snackade jag lite med mamma på telefon. Så mer? Har inte spelat alls idag. Ja kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat för imonn men skall upp till sju sedan åka till morsan och sedan hem igen och så träna vi får se hur det går med träningen då men jag hoppas jag kan köra ändå.

ROMAN: Ja imonn blir inget på denna punkt.

TECKNING: Ja körde idag och det gick okey men jag måste ut och se motiv själv med. Kanske hinner med det imonn efter jag kommer hem från morsan. Gjorde två uppgifter idag och det gick okey.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: