måndag 24 juli 2017

Måndag 24/7-2017 20:27

DAG: Jaha till natt igen och hade svårt att somna igår för grannen pratade i telefon men till tolv tiden så somnade jag. Sov inatt 89% så rätt okey. Kom ur sängen till 11:00 tiden och fick i mig frukosten och så tog jag mina tabletter. Så sedan till 12:30 gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:45 och till tre så stack jag till träningen. Sedan hem igen och körde armhävningar idag men hoppade stretchen. Sedan fick jag i mig middagen. Såg games of throns när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men hoppade stretch och gång idag hade inte lust idag.

ROMAN: Ja körde ett par timmar idag och det gick okey har kommit till person sex.

TECKNING: Ja kör till söndag igen hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: