lördag 22 juli 2017

Lördag 22/7-2017 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov 91% och det är okey. Kom ur sängen till 11:00 tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med romanen till ett tiden. Körde den sedan till 14:30 tiden då jag la av för dagen. Till 15:30 tiden gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med klyft och såg en film på teven. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo jag fick ett samtal med idag. Så mer? Kan hoppas att jag vann nått igår ser det idag så jag hoppas men inte för mycket bara lite. Så mer? Jo såg unkel mannen från unkel eller nått sånt den var okey. Så mer? Jo jag har tappat bort en sladd för att ladda min mini högtalare som jag har i köket vet inte var sladden är och utan den är den värdelös. Så mer? Jo jag skall kippa mig igen imonn så jag hoppas att jag sover inatt så jag kommer igång tidigt imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde armhävningarna idag bara hoppade resten och gick igång med middagen.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra har kommit till sista sidan av huvudpersonen idag kör igen till nästa vecka igen.

TECKNING: Ja kör imonn om jag sover och det hoppas jag att jag gör. Mer om detta imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: