onsdag 12 juli 2017

Onsdag 12/7-2017 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men eftersom jag sovit kass många nätter så var jag så där pigg i morse. Men jag sov 91% och det är okey. Så kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite köpte för min hundring för denna vecka idag. Så sedan hem igen och gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag karréer med stripes och såg en film idag. Som jag inte hade sett innan. Så mer? Jo jag fick nya brevet idag från teckningskursen brev 12. Så mer? En okey dag idag satte mig till sju tiden och spelade lite zelda idag igen och jag tog två tempel och fick ett nytt hjärta idag. Just nu håller jag på att samla pilar gjorde av med många idag jag sköt enögda jättar idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall packa idag så jag är redo för imonn. Gör det efter bloggen idag.

ROMAN: Ja fick två timmar idag och det gick okey även om jag var lite seg idag så fick jag mina två timmar och jag är nöjd för idag. Kan bara hoppas att jag sover inatt med så kör jag imonn med.

TECKNING: Ja fick nytt brev idag och det är landskap nu som gäller så till söndag har jag att göra med detta.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: