onsdag 5 juli 2017

Onsdag 5/7-2017 20:56

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt okey natt inatt sov 91% och det är okey. Men jag har varit seg hela dagen ändå. Så kom igång med romanen till ett tiden och gick fram till två tiden. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite gräddfil som var dyrare än jag trodde. Så sedan hem och gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med stripes och såg en serie och sedan en film. Så mer? Jo jag har inte sett om jag vann nått igår men ser det idag när jag kollar mailen ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Annars så har jag glott på Youtube idag på zelda spelet lite kommer nog inte klara det på ett tag. Så mer? Ja det var en bra ja någorlunda bra natt men många kassa nätter innan så räcker det inte med en bra natt. Så mer? Nä det var nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat för imonn så jag är redo för att köra kan bara hoppas att jag sover så.

ROMAN: Ja seg men fick ändå till en timme nått sånt idag men jag tappade farten och la ner och stack till ICA.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen om inte förr men idag gjorde jag inte nått.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: