söndag 30 juli 2017

Söndag 30/7-2017 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra men kom ur sängen till 10:30 tiden. Och jag fick inte upp bloggen igår så jag gick upp idag och la upp för igår. Något var fel så det gick inte att lägga upp igår men idag så gick det. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång att spela lite innan jag skulle gå. Till ett tiden så stack jag ner till vagnen och åkte till min moster. För att fira min mamma som fyllde år igår. Så sedan hem igen och fick i mig en kopp kaffe. Så mer? En jobbig dag idag med kass natt som start så ingen bra dag idag. Men jag gratulerade mamma igen gjorde det igår på telefon. Så mer? Jo jag skall se om jag vann nått idag ser det när jag kollar mailen och ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja kör imonn om jag sover vill säga men jag hoppas att jag gör det. Vi får se tills imonn.

TECKNING: Ja skall se till söndag men om jag sover kasst så kör jag en annan dag med.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: