onsdag 19 juli 2017

Onsdag 19/7-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen och en kass igen sov fram till sex tiden sedan inte mer. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så gjorde jag inte nått fram till 13:30 tiden då jag stack till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och spelade lite idag men bara lite. Så sedan till tre tiden eller om det var halv fyra så gick jag igång med middagen. Hade idag sill och potatis och gräddfil och såg en film idag när jag åt. Det var så där men gick ner. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så spelade jag lite till igen men bara en kort stund. Så mer? Jo jag tror inte jag vann nått idag ja det var igår men inte nått tror jag men jag ser idag blev det nått så ser ni det på Twitter idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat fram kläderna idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Nä inget idag men tills imonn hoppas jag även om jag måste slå en signal med imonn innan jag sticker till träningen.

TECKNING: Ja skall köra till söndag igen på denna punkt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: