fredag 21 juli 2017

Fredag 21/7-2017 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit kass natt inatt. Sov 70% och vaknade till fem tiden sov sedan inte mer kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag på hela dagen. Jo jag spelade lite Nintendo och sedan lite PC. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till halv fyra tiden. Hade idag kotletter med ris och såg inte på nått idag. Skall komma igång igen men inget spelas in jag vet inte om det är något fel eller om det inte har börjat ännu. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med. Och de ringde inte så ingen storvinst idag men kanske lite. Men ser det imonn tror jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn då jag hoppas att jag sover bättre än inatt.

TRÄNING: Ja sover jag inatt så kör jag imonn igen stretch och lite till.

ROMAN: Ja sömn som vanligt men jag hoppas att jag sover så pass bra att jag kan köra imonn igen. Runt 90 så är det okey.

TECKNING: Ja nu har jag att göra till söndag så jag hoppas att jag sover den natten så kör jag igen.

Så dagen är över jag och säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: