fredag 30 juni 2017

Fredag 30/6-2017 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt sov inte bra men kom ur sängen till 10:30 idag. Fick i mig frukosten och så till tolv stack jag ner och fick in tvätten. Så sedan upp igen och till 12:50 så stack jag ner och hängde upp den med. Där emellan så spelade jag Rubek har kommit till nivå 69 och det är lite över 70 nivåer på den så jag är snart klar med den. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite fick ta mina sparade pengar idag. Jag hade 300 kvar men tog en 500 så nu räcker pengarna denna månaden med. Det var den jävla skiten som jag fick betala och de gav mig ingen förvarning heller. Får se om jag har kvar dem sedan eller skippa dem. Så fick köpt allt jag skulle ha men fick ta bort lite som inte var nödvändigt också. Så sedan hem och när jag kom hem så var jag nere och kollade tvätten och sedan upp igen. Så mer? Jo jag spelade lite till och så gick jag igång med uppgraderingen till Nintendo idag så nu kan jag spela master sword om jag har lust. Men innan jag gör detta så skall jag maxa ut stamina och sedan spela då måste jag ta fyra tempel till innan jag kan detta. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men kanske idag lite ni ser imonn tror jag eller kanske redan idag när jag kollar mailen kommer inte ihåg när det är nu. Så mer? Jo jag har nu 300 nått kvar att leva på fram till den siste ja den 25è blir hårt igen men jag tror att jag skall få det att räcka. Så mer? Nä nog för idag ses imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kör jag stretchen imonn så jag hoppas på sömn inatt.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag igen och som vanligt är det sömn som avgör.

TECKNING: Ja kanske imonn om jag inte sover men annars tills söndag hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: