tisdag 27 juni 2017

Tisdag 27/6-2017 20:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov 90% och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen till tolv tiden. Körde den idag fram till 14:30 tiden nått sånt såg inte på klockan men nått sånt. Då stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så fick ett samtal med innan jag stack. Så efter detta så har jag spelat in pengar har kommit upp till 13000 skall ha 20000 innan jag går igång igen. Så mer? Jo jag fick ett samtal till idag till sju tiden. Sedan så fick jag igång middagen till tre tiden idag hade då karréer med pommes och såg inte på nått igen men det kommer nog igen till nästa månad. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe idag just nu innan jag gick igång med bloggen. Så mer? En rätt okey dag idag men det återstår att se om jag vann nått ser det idag när jag kollar mailen. Ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo problemet med skärmen är inte över som jag trodde och jag vet inte vad som är fel kanske jag har gammal drivrutin och det är därför jag får fel men jag hoppades att den skulle uppdatera igen från Microsoft denna månaden men vi får se. Det blir inte fel ofta så det är inget större problem just nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag inte tappar farten igen tills torsdag så kör jag igen då.

ROMAN: Ja körde idag igen och jag har kommit till person fyra slutet på den så kommer gå igång på nästa om ett par dagar om jag skriver varje dag vill säga. Men det går framåt i alla fall.

TECKNING: Ja körde inte idag men vi får se hur jag sover natt så vad jag gör imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: