fredag 2 juni 2017

Fredag 2/6-2017 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Fan vet när jag kommer igen, men inatt var det inte. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag. Jo jag tvättade men mer än detta gjorde jag inte, jo lite spel idag med. Så till tolv så stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Spelade lite idag sedan till ett tiden så stack jag ner och hängde upp den samma. Så sedan till 13:30 tiden så stack jag till ICA för att handla lite nu har jag 300 kvar som skall räcka till den 25é. Så sedan hem igen och spelade lite till och sedan fick jag upp tvätten till fyra tiden. Efter detta så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg två serier när jag åt. Fick ett samtal med. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så var dagen över för mig för idag. En kass dag men jag fick tvättat i alla fall så okey då. Så mer? Jo jag hade hoppats på ett samtal men det kom inget vilket betyder att jag inte vann mycket men kanske lite ni får se på Twitter idag om det gav nått. Så annars så ser jag imonn när jag kollar mailen så då blir det på Twitter igen om det gav nått. Så mer? Jo jag tog ut pengar idag med nya kortet och det gick bra så har jag att göra i slutet av Juni och sedan oktober och sist till jul för att få alla siter uppdaterade med nya kortet. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Och en bättre dag då hoppas jag, vi får se…

TRÄNING: Ja jag har slutat med övningarna nästan jag kör nacken ett tag till för det är inte över ännu. Men jag hoppas jag slipper att köra dem mer nu, tummarna för det.

ROMAN: Ja imonn hoppas jag att jag kan köra igen men det beror på hur jag sover inatt.

TECKNING: Ja jag hoppas att det kommer nya övningar till denna månaden så jag inte behöver köpa nått mer då för jag har inga pengar. Suck…

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: