lördag 10 juni 2017

Lördag 10/6-2017 20:25

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt jag somnade till tre tiden och sedan var jag uppe fyra gånger på toan drack för mycket igår. Så vaknade sedan till 11:00 tiden och var seg som bara fan idag. Sent upp och fick i mig en macka och sedan tabletterna. Så efter detta så tänkte jag köra lite på romanen men hoppade det idag var illa seg idag. Så till två tiden stack jag till ICA för att köpa champinjoner med de sista pengarna jag hade. Men jag har en 100 till nästa vecka med och sedan en till så jag skall klara mig denna månaden med. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden idag. Hade idag karréer med pommes och såg inte på nått idag hade inget att se. Men jag såg på navy csi ett tag innan jag gav upp och fick i mig en kopp kaffe nä två koppar idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Och imonn tror jag att jag skall spela men vi får se hur natten är innan dess.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen men jag var seg hela dagen idag.

ROMAN: Ja kom inte igång idag alls så jag la ner helt innan jag gick igång.

TECKNING: Ja vi får se vad som kommer i nästa brev.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: