söndag 18 juni 2017

Söndag 18/6-2017 20:09

DAG: Jaha till natt och en kass natt igen somnade inte som jag ville igår och vaknade ett otal gånger inatt. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan gick jag igång med att dammsuga till tolv tiden. Sedan gjorde jag lite av varje fram till två då jag gick igång med teckningen. Körde den idag fram till 15:00 då jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med ris och såg inte på nått på teven. Hoppas att de nya serierna kommer igång snart igen. Så sedan så har jag spelat lite idag med men inte mycket. Så mer? Tror jag skall ta och klara av spelet till nästa vecka någon gång. Har bara slut bossen kvar att göra nu sedan skall jag ta alla tempel och alla uppdrag om jag hinner med det innan den siste. För då kommer DLC packet och då skall jag köra det fram till jul kan jag hålla på med det. Så mer? Jo jag fick en uppdatering till skärmen idag från Dell och jag hoppas att problemen med skärmen är över nu men det återstår att se. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall ta fram kläderna idag efter bloggen har inte gjort ännu. Men sedan kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja sover jag inatt så kör jag imonn vi hoppas på det.

TECKNING: Ja har kommit på en logga skall göra den i ett program så jag kan använda det sedan i datorn är tanken. Men jag har mycket att göra innan det är klart så skall jag lära mig programmet med det kommer ta lite tid. Men jag skall ta och lägga upp loggan på bloggen tänkte jag om den blir bra vill säga.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: