måndag 5 juni 2017

Måndag 5/6-2017 20:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov inatt 91% och det är rätt okey. Kom ur sängen sent idag till elva tiden och fick dra i mig en macka och sedan tabletterna innan klockan slog 11:30. Så sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00 då jag la ner för dagen. Så till tre så stack jag till träningen sedan hem igen. Stretch och så middag på det. Såg klart filmen jag började på igår men inte såg klart. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så började jag kolla ett fel i datorn. Skärmen stänger av sig när jag ser på film och Youtube men det är inte problemet när den sedan går igång så delar den sig i tre delar och jag måste starta om datorn för att få bort det. Kan inte hitta nått om det heller på internet så jag vet inte vad jag skall göra. Så mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde nästan allt idag men hoppade gången för det var upptaget idag. Men en bra träning idag.

ROMAN: Ja fick tid idag i alla fall och det gick okey idag men det var en rätt okey natt med.

TECKNING: Ja vi får se när det kommer vad jag gör då…

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: