tisdag 6 juni 2017

Tisdag 6/6-2017 20:26

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt sov inatt 80% och det är inte så bra. Kom ur sängen till elva tiden och fick idag i mig en ägg frukost igen. Så till ett tiden gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:30 tiden. Sedan gjorde jag inte nått fram tills jag gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag hamburgare och mos såg en serie när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Och idag har jag inte spelat alls på nått. Men morsan har ringt två gånger idag. Så mer? Jo jag fick fel på skärmen men jag vet inte om en uppdatering har löst detta såg igår att det fanns en som rättade till något som jag hade eller liknade det fel jag hade. Så jag hoppas att problemet är över nu. Så mer? Jo jag har spanat lite på spelt på Youtube idag satt länge och testade då också felet men fick det inte idag så jag hoppas att det är löst med uppdateringen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör till torsdag igen så hoppas jag att jag sover med.

ROMAN: Ja körde idag även att jag hade rätt kass natt så fick jag till lite tid idag. Har kommit till sista sidan av första personen idag.

TECKNING: Ja vi får se vad som kommer denna månaden.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: