onsdag 7 juni 2017

Onsdag 7/6-2017 20:06

DAG: Jaha en lite bättre natt inatt men inte bra men bättre än igår. Sov inatt 88% och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till tre tiden. Och till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg inte på nått idag hade inget att se idag. Men jag har också löst problemet med datorn idag skärmen delade sig och det var ett spel som jag gammalt som gjorde detta så jag tog bort det och nu är den okey igen. Så mer? Jo jag har inte sett idag om jag har vunnit men ser det idag när jag kollar mailen så ni får veta på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer jo morsan ringe efter nummer igår och idag fixade jag fram nytt till henne. Via Messenger på Facebook. Så mer? Nä inte idag jo jag köpte ett spel idag för 10 spänn från steam.

TRÄNING: Ja jag har samlat ihop för imonn och jag är redo att köra kan bara hoppas att jag sover inatt så är det okey.

ROMAN: Ja idag kom jag på att jag inte är på första personen utan tredje går igång med fyran imonn.

TECKNING: Ja inget på denna punkt idag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: